Intakegesprek, de eerste afspraak 

In ons intake gesprek willen we graag met u kennismaken. We hebben het dan over uw persoonlijke wensen. Heeft u een lichamelijke klacht, die van invloed heeft op het haarwerk? Geen probleem! Uw persoonlijke wensen staan altijd centraal.

Wij kijken naar uw eigen haarkleur, uw gezichtsvorm en het model.

Kiest u voor confectie haarwerk, dan wordt er kosteloos een zichtzending besteld. Dit kunnen een aantal haarwerken zijn, die bij uw wensen past.

Indien nodig personaliseren wij het haarwerk tot het gewenste model. Wij vertellen u tijdens de intake over alle opties. Daarom nemen wij de tijd die hiervoor nodig is.

Heeft u een verwijsbrief van het ziekenhuis? Neem deze graag mee naar het intakegesprek.

 

Afspraak om te passen, de tweede afspraak

U komt het door u uitgekozen haarwerk passen en wellicht maakt u een keuze. We bespreken met u de levertijd, garantie, voorwaarden en aankoop overeenkomst.

Uw haarwerk wordt hierna op maat gemaakt en aangepast aan uw persoonlijke wensen.
In overleg kan er eventueel direct of 2 werkdagen geleverd worden. Levertijd van maatwerk is 12 weken.

Mogelijkheid voor reserveren van een periode van minimaal 3 weken en maximaal 6 weken is mogelijk.

 

Leveren, de derde afspraak

We gaan met u door uw gekozen haarwerk (opnieuw) passen. Na het passen krijgt u de instructie hoe u uw haarwerk het beste kan verzorgen en onderhouden. Wij leggen dan ook uit hoe u uw haarwerk het kan opzetten.

Wij willen u de mogelijkheid geven wanneer het zelf niet lukt u altijd een beroep op ons kan doen. Daarom hebben wij ook een speciale ruimte hiervoor gemaakt, voor al uw privacy.

U krijgt van ons een gratis tegoedbon voor een (eenmalige) nazorg behandeling. Hierna is uw haarwerk klaar om mee naar huis te nemen.

Wij nemen na 14 dagen contact met u op hoe het met u en uw haarwerk gaat. Ook ontvangt u een klantenteredenheidsonderzoek van ons.

Heeft u een klacht? Neem dan contact op met ons.